fbpx

TELEMARKETING

Lefgozers biedt inbound en outbound telemarketing. In beide gevallen is het van belang een waardige gesprekspartner te zijn. Onze getrainde lefgozers zullen uw identiteit aannemen en gesprekken voeren waar u trots op kunt zijn.

OUTBOUND TELEMARKETING

Lefgozers verdeelt outbound telemarketing in sales en relatiebeheer.

SALES

Na het in kaart brengen van de potentiële klanten zal lefgozers op geheel eigen wijze telefonische acquisitie plegen. Onze software zorgt ervoor
dat de lefgozers veel contactmomenten per uur realiseren, waardoor de conversie aanzienlijk hoger ligt dan bij andere aanbieders. Alle lefgozers zijn getraind door zeer ervaren sales experts en hebben een allemaal een eigen stijl ontwikkeld.

De zorgvuldig gekozen contactpersonen kunnen worden aangeleverd door de opdrachtgever of worden gegenereerd door Lefgozers.

Een doelstelling kan zijn dat een lefgozer uw potentiële klant belt en probeert een afspraak in te plannen, met een van uw accountmanagers.

In dat geval worden de afspraken door een synchronisatie direct in de agenda van uw medewerker gemaakt en zullen beide partijen per mail een afspraak bevestiging ontvangen.
Als opdrachtgever ontvangt u per week een rapportage met daarin de aantal gemaakte: contactpogingen, telefoongesprekken, afspraken, informatiemails, terugbel verzoeken, deals en gespreksopnames.

RELATIEBEHEER

In gesprek met u als opdrachtgever wordt duidelijk wat de reden is om uw bestaande relatie te benaderen. De geselecteerde Lefgozers zullen na een intense briefing uw organisatie van binnen en buiten kennen en uw bestaande relatie benaderen. Alle gesprekken worden opgenomen, zodat u altijd inzicht heeft in de gesprekken. Ook worden de op maat gemaakte rapportages per week verzonden.

GESPREKKEN WAAR U TROTS OP KUNT ZIJN

INBOUND TELEMARKETING

Contactcare is het bereikbaar zijn wanneer
het nodig is en het kwalitatief afwikkelen van inkomende gesprekken. De gesprekken hebben als doel het persoonlijk te woord staan wanneer er niemand aanwezig is en het voorzien van de juiste informatie. Hierbij wordt er tijdens het telefoongesprek geïnventariseerd welke behoefte de beller heeft en waar de commerciële kansen liggen.

In de praktijk ziet het er als volgt uit:
Ons CRM-Systeem herkent het gekozen
nummer en voorziet de lefgozer van de nodige informatie van uw bedrijf. Denk hierbij aan openingstijden, bedrijfsinformatie zoals: diensten, contactgegevens etc. De lefgozer die het gesprek zal aannemen, neemt de identiteit van uw

organisatie aan en voorziet de gast van alle nodige informatie. Alle inkomende gesprekken zullen worden opgenomen, zodat u altijd inzage heeft in het plaatsgevonden gesprek.

Een aantal voorbeelden van acties die tijdens of na het gesprek kunnen worden ondernomen zijn:

• terugbelverzoeken noteren
• reserveringen opnemen voor bijvoorbeeld restaurants, kappers etc.
• informatie mailen m.b.t. diensten en producten.
• afspraak inplannen met de verantwoordelijke accountmanager
• afhandelen sponsoraanvragen / reclame aanvragen

BEL

Neem contact op

Wacht niet langer en kies voor verandering. Lefgozers zal een op maat gemaakte oplossing aanbieden. Let op: een beller is sneller. 

GEWAPEND MET EEN TELEFOON ZULLEN DE LEFGOZERS

Commerciële afspraken maken

Terugbelverzoeken noteren

Reserveringen opnemen bijv. restaurant, kappers etc

Debiteuren beheren

Afhandelen sponsoraanvragen / reclameaanvragen

 

WIL JE ALTIJD BEREIKBAAR ZIJN VOOR JE POTENTIËLE KLANTEN

Lefgozers beantwoord al uw inkomende telefoongesprekken

CONTACT

Vul het formulier in en wij bellen jou

WAARUIT BESTAAT JOUW OPLOSSING/AANBOD?

Koude acquisitie

Meer sales afspraken

Nieuwe klanten

Altijd telefonisch bereikbaar

Professioneel

Betaalbaar

ACTIE TELEMARKETING VOOR MAAR €320,-

Het scheelt ontzettend veel tijd wanneer je de koude acquisitie over laat aan de experts van Lefgozers. Wij durven het aan om ons te bewijzen voor een actie tarief van €320,-

IK DOE MEE

RECENSIES

"nieuwe inzichten gekregen"

Onlangs een training mogen volgen van Nathan met betrekken tot telefonische acquisitie. Zeer interessant, nieuwe inzichten gekregen in deze manier van acquisitie. Door Nathan zijn enthousiaste houding en luchtige manier van vertellen was het zeer aangenaam om de training te volgen. Nathan weet de training voor iedereen persoonlijk te maken waardoor het makkelijk is om je aandacht erbij te houden. Voor mij een zeer geslaagde en interessante training. Nathan, bedankt!

Sjors Meinsma
"Super handige tips"

Na de training telefonische acquisitie van Nathan hebben we ontzettend veel tips en trics mogen ontvangen die wij nu dagelijks toepassen. Wij hebben nu veel leukere telefoongesprekken

Anne
"persoonlijke aandacht"

Als beginnende vertegenwoordige merkte ik dat ik de kneepjes van het salesvak nog niet helemaal beheerste. Lefgozer Nathan heeft mij één-op-één begeleid en sindsdien zijn mijn targets niet meer een zorg.

Freek van H.